0 800 33 24 25 безкоштовно

sale@nimpha.ua
Вкажіть свій номер
мобільного телефону та
менеджер зв'яжется з Вами
2018 All Rights Reserved.Nimpha.ua

Гарантія

Гарантійний термін вказується у документі, який видається при покупці товару.

У разі виявлення істотних недоліків протягом гарантійного терміну, покупець може:

  • звернутися у місце покупки.
  • звернутися до авторизованого сервісного центру «West Group Service», що знаходиться у м. Чернівці, проспект Незалежності 82, тел. +38 099 72 72 000
  • звернутися на гарячу лінію для отримання найближчої адреси авторизованого сервісного центру.

Гарантійне обслуговування триває 14 днів з моменту прийому товару сервісним центром. У окремих випадках, гарантійне обслуговування може перевищити 14 днів та буде виконане у більш тривалий розумний термін, за умови, що максимальний термін не буде перевищувати 28 днів. Для звернення на гарантійне обслуговування покупець зобов’язаний надати повну комплектацію, гарантійний талон та документ, що засвідчує факт покупки.

Покупець має право повернути покупку та розірвати договір протягом 14 днів, при наступних умовах:

  • збережено товарний вигляд.
  • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки.
  • збережені гарантійні пломби.
Якщо причина повернення товару супроводжується виявленням істотних недоліків, обмін або повернення товару здійснюється тільки після заключення авторизованого сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
    Роз'яснення:
  • Товарний вигляд: Новий товар реалізується за заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного виду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які дроти і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Так само, мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.
  • Не використовувався: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні - може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, зміни в налаштуваннях, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозаписи) - магазин може скористатися правом відмовити клієнту, як порушення цього пункту.
  • Пломби, ярлики та розрахункові документи: Так само, цей пункт відноситься до товарного виду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані, або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи, оригінал чека та гарантійного талона, необхідно надавати для повернення коштів.
  • Аксесуари: Поверненню підлягають НЕРОЗПАКОВАНІ аксесуари. Якщо є сліди відкриття аксесуара і спроби повторного запаковування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо.

Вгору