Оплата і доставка

Оплата і доставка

    Оплата відбувається в національній валюті.

  1. Готівкою:

    • - при отриманні товару в кожному магазині мережі Nimpha.
    • - при доставці кур’єром
    • - на відділенні нової пошти

  2. Безготівковий - при виборі способу оплати безготівковий, менеджер надсилає вам рахунок-фактуру яку можна проплатити в касі банку. Відправка товару відбувається після надходження коштів.
  3. Оплата карткою на сайті — можна розрахуватись одразу при оформленні замовлення. Виберіть спосіб оплати “Оплата карткою на сайті” після чого відбудеться переадресується на сторінку системи безпечних платежів LiqPay.
  4. Оплата карткою в магазині — при отримані товару на магазині мережі Nimpha ви можете розрахуватись карткою через термінал.
  5. Кредит, оплата частинами, розстрочка. На сайті ви можете скористатись можливістю оформити кредит або взяти товар у розстрочку. Також діє оплата частинами.
  6. Подарунковий сертифікат — при отриманні товару на магазині Ви можете розрахуватись подарунковим сертифікатом. Якщо вартість товару вища за номінал сертифікату, то ви можете доплатити тільки різницю.
  7. Також можемо відправити товар накладним платежем.
Способи доставки
  1. Самовивіз — безкоштовно (при наявності товару в вашому місті). Ви можете отримати замовлення в магазині мережі Nimpha.
  2. На відділенні Нової Пошти.
  3. Доставка до дверей кур’єром Нової Пошти

Корпоративні продажі

Корпоративні продажі та колективне обслуговування — це наша послуга для тих, хто хоче укомплектувати свій офіс технікою, підібрати для працівників все необхідне для їхньої продуктивної роботи.

ТОВ Лідер ЧЕ, Власне виробництво комп'ютерів марки Leader Pro
Авторизоване сервісне обслуговування ПК Торгової марки Leader Pro за адресою м. Чернівці, вул Проспект Незалежності, 82. West Group Service, тел. 099 727 2000
Ми знаємо, яке оптимальне рішення буде для Вас!

Додаткова інформація:
Тел.: +380509365650
+380939365650
E-mail: korporativmen.nimpha@gmail.com

Гарантія

Гарантійний термін вказується у документі, який видається при покупці товару.

У разі виявлення істотних недоліків протягом гарантійного терміну, покупець може:

  • звернутися у місце покупки.
  • звернутися до авторизованого сервісного центру «West Group Service», що знаходиться у м. Чернівці, проспект Незалежності 82, тел. +38 099 72 72 000
  • звернутися на гарячу лінію для отримання найближчої адреси авторизованого сервісного центру.

Гарантійне обслуговування триває 14 днів з моменту прийому товару сервісним центром. У окремих випадках, гарантійне обслуговування може перевищити 14 днів та буде виконане у більш тривалий розумний термін, за умови, що максимальний термін не буде перевищувати 28 днів. Для звернення на гарантійне обслуговування покупець зобов’язаний надати повну комплектацію, гарантійний талон та документ, що засвідчує факт покупки.

Покупець має право повернути покупку та розірвати договір протягом 14 днів, при наступних умовах:

  • збережено товарний вигляд.
  • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки.
  • збережені гарантійні пломби.
Якщо причина повернення товару супроводжується виявленням істотних недоліків, обмін або повернення товару здійснюється тільки після заключення авторизованого сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
    Роз'яснення:
  • Товарний вигляд: Новий товар реалізується за заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного виду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які дроти і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Так само, мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.
  • Не використовувався: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні - може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, зміни в налаштуваннях, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозаписи) - магазин може скористатися правом відмовити клієнту, як порушення цього пункту.
  • Пломби, ярлики та розрахункові документи: Так само, цей пункт відноситься до товарного виду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані, або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи, оригінал чека та гарантійного талона, необхідно надавати для повернення коштів.
  • Аксесуари: Поверненню підлягають НЕРОЗПАКОВАНІ аксесуари. Якщо є сліди відкриття аксесуара і спроби повторного запаковування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо.

пр-т. Незалежності, буд. 80 (0372) 940019
вул. О. Кобилянської, буд. 3 (0372) 905604
вул. Калинівська 34Б (098) 3068818
вул. Комарова, буд. 23/25 (0372) 575747
вул. Головна, буд. 40 (0372) 904903
пр-т. Незалежності, буд. 80 (0372) 905605
вул. Степана Бандери, буд. 2А (0382) 706816
вул. Камянецька, буд. 17 (0382) 706817
вул. Коперника, буд. 3 (0322) 533513
вул. Галицька, буд. 1 (0342) 540745
вул. Цинтральная, буд. 62/2 (095) 4958550
вул Стефаника, буд. 22 (094) 8404604
пр-т Грушевського, буд. 7 (03433) 70321
вул. Б. Хмельницького, буд. 8 (0342) 541354
вул.Залізнична, буд. 11д (0372) 905605
м. Долина, пр-т Незалежності, буд. 3а (03477) 70440